torstai 14. lokakuuta 2010

Eli kuuluisa "odotan että saan ladattua kuvia" julkaisu. Ilman kuvia - vieläkin.

Hehaa, mulla on ollut kamalan hyvä fiilis nyt  viimeaikoina. Ja eilen se koki ehkä huipennuksen 8) En kuitenkaan tullut kertomaan sitä tänne, koska nämä täällä väittävät nörtiksi - muka kokoajan koneella. Ja pah. ..tai siis, mitä pahaa siinä muka on? Noei, en vain malttanut lähteä koneelle, koska oli kivempaa porukassa. Siksi tänään suoritan koneellahengailumaratonia hyvissä ajoin, että illalla voi sitten hengailla.

Mutta siis eiliseen. Rengas ongelma ratkesi, töissä oli kivaa, ostin Brietä
(valkohomejuustoa. Oli jotain Aussihalpista eikä maistunut miltään, mutta silti! Oli niin hyvä fiilis istua puistossa ja vetää valkohomejuustoa ja suolakeksejä..Ahh!)
ja oli muuten vaan "olen maailman kuningas"-olo. Sellainen, wau, olen Australiassa, mulla on täällä kavereita, mulla on perhe ja kaverit Suomessa.. Mulla on kaikki! (Paitsi ehkä Midaksen kultakäsi, mutta nääh..)

Josh löysi mulle jostain diilin renkaille, saan ne vaan $30kpl! Hah, huoltomies Bondi Junctionissa tarjos reilulla satasella kappale. Jei. Mennään siis sunnuntaina auton kanssa huoltomiehen luo ja renkaat ja se kai muutenkin katsoo autoa vähän. Voi, ihan vaan vähän loistavaa! Ja sen jälkeen lähtään Blue Mountainille zippailemaan. On kuulemma upea paikka - näin ne kertovat. Ja jokapuolella on esitteitä siitä.. Pitää ehkä lukaista joku läpi, että tietää mitä odottaa. Ilmeisesti jotain kaunista ja luontoa. Hihuu.

Ja eilen illalla käytiin hakemassa pizzaakin lähi pizzeriasta tiistain pizza-alennuksen takia. Pizza, pizza, pizza.. Oli hyvää.

(Mulla on vähän fiilis, että käyn ylikierroksilla.. Pah, mitään sellaisia!)

Tänään tein duunia 9h neljän sijaan. Heh, eipä haittaa (lisää tunteja = lisää rahaa. Simppeliä matikkaa, pitkälläkin matikalla osaa ilman laskinta). Ja sama on tiedossa ilmeisesti huomenna ja perjantainakin. Oli se ihan jees, jotain muutakin kuin sanwichien tekoa, vähän asiakaspalvelua. Vähän ufoa hommaa mulle kyllä ehkä, erilaista kuin Suomessa on tehnyt. Ainii ja eri kielelläkin. (Se se suurin ongelma ehkä onkin. Toisaiseksi, kyllä se siitä!)

(Ärsyttävää, kun sillon, kun on jossain, keksii aina kamalasti kirjoitettavaa. Sitten kun on koneella, ei enää muistakaan mitään, mistä piti kertoa! Zippadiipaaduu. Menen tekemään vähän nuudelia ja kahvia nyt. (lisää kahvia, silmät ei pyöri tarpeeksi) Ja palailen asiaan sitten, kun löydän kuvapiuhan jostain..)

1 kommentti:

  1. Rakas,iloitsen kanssasi! Ja Tapio! =)) Voimia ja olkoon onni myötä! <3

    VastaaPoista