perjantai 1. heinäkuuta 2011

Attacks may cause injury or death

Vähän tuuletuksia ja rummunpärinää tähän jooko! ..tai kyyneliä ja paniikkia.. se aina vähän riippuu päivän fiiliksestä, tästä päivästä en vielä ole ihan varma. Varmaan vähän molempiparempi? Mutta se syy sitten? Kahden viikon päästä tänään lähdetään takaisin kohti Ruisleipää ja Saunaa! (Huomatkaa isot alkukirjaimet.) Joka samalla siis tarkoittaa kolmeakymmentä yhtä tuntia lentokoneessa istumista ja lentokentällä sompailua. Mutta ei ees haittaa. (Tykkään lentämisestä.. Vaikka en saakaan lentokoneessa unta.. Mutta lentäminen on kivaa ja leffat ja pelit..)

Seuraavaksi kuitenkin tämänpäiväiseen aiheeseen, eli jatketaan päiväkirjaan pohjautuvilla merkinnöillä. (Mulla ihan oikeasti on päiväkirja jota pidän päivittäin.. Tai yritän, se on ehkä ollut laiminlyötynä nyt kanssa pari päivää, kuten kamerakin. Olen huono ihminen, hyi. Luvassa muuten vähän tekstiä ja ihanan kamalan paljon kuvia. (Joskus olen minäkin osannut olla aktiivinen edes toisessa, kirjoituksessa tai kuvauksessa.)

wed 8/6/11
9:20pm

Tänään oli kiva päivä ja toivon tällaisia lähes loputtomasti!

Niin, että tässä mitään ihmeellistä olisi ollut. OLi hyvä ilma ja vietettiin se pitkälti rannalla. Katselin nousuvettä vajaat kaksi tuntia auringossa..


..enkä kai silti palanut (ei ainakaan tunnu siltä!). Kävelin sitä ennen laskuvesihietikossa.








Kuivaharjoittelin snorkkelin kanssa, kun uiminen oli kielletty koska krokotiilejä (Jes, meidän säkä!)



Söin mandariinin ja leikin urheilevani aamulla.





Nyt ollaan yötä st.Lawrencessa (kai..minä ja minun muistini) ja tulin jo nukkumaan. Jonne jäi vielä ulos ja soittaa kitaraa, mutta minua väsyttää.


Tänään on ollut upea, lämmin päivä! Hieman muuttuneet ilmat vähässä ajassa! Näitä lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti