tiistai 28. kesäkuuta 2011

I like aasi.

fri 3/6/11
4pm

Pysähdyttiin jo nyt. Jonne ajoi vaihteeksi (öbaut 50 viimeistä kilometria) ja oli ihan paniikissa koko ajan (=”onko toi tuolla poliisi? Entä toi? Voi ei, rekkakuski!”) Nyt vaan chillaillaan väsyttääkin vähän.
Aasin hyökkäysasento.

Aamulla heräsin jo ennen 8. Menin pöytien luokse kirjan ja kameran kanssa lueskelemaan. Ja typerä aasi potkaisi minua! Ja sattuu vieläkin! Ei sillä mtn syytä ollut potkaista, ei kai vaan tykännyt minusta, kun minulla ei ollut ruokaa, eikä voinut syödä minua. Tyhmä otus! Koitti syödä kanssa meidän vesipulloa, kirjaa, astioita.. Tavan ärsyttävä ja vaarallinen!



Syötiin aamupala, hengattiin aika pitkään, lähdettiin matkaan. Pysähdyttiin ufocentressä (siisti), välipalalla ja tankkaamassa. Ei mtn ihmeellistä siis. Queensland lähestyy ja näin myös sivistys ja mahdollisuudet olla kontaktissa muun maailman kanssa.









sat 4/6/11
8:45pm
Tänään ollaan ajettu yli 600km, eli ollaan jo Queenslandissa. Jonne veikkasi, että ylihuomenna voitaisiin olla jo rannikolla. Katsoo sitten.



Tänään on siis lähinnä tapahtunut paljon autossa istumissa. Aamulla Rose Madderia. Yöllä sain semimyöhään unta, mutta aamulla heräsin kuitenkin puoli 8. Outoa! Ja väsyttävää!


P.S. Eilen leikattiin mun hiukset. Non kivat, vaikka likaiset. Ja aasin potkimaa sattuu vieläkin! Brutaalin näköinen mustelma..

2 kommenttia:

  1. Voi aasiparkaa, kun aasi kiusaa :< Mut äh, miks siellä on elukoita vaikka muille jakaa, mut vaik lappiin ku menee tien vartee istuksimaan, ni saattaa viikon aikana nähä kaks poroa 250 metrin päästä hölköttelemästä. Ja ehkä pari varista ja yhden talitintin.

    VastaaPoista
  2. :D mun puolesta ois voinu aasi olla olemattakin.. Mutta en tiiä..

    Itte oon varmaa ihan onnessani ko tuun Suomee kaikista variksista ja oravista <3 Variksista ja harakoista ainaki, täällä ne pitää ufoääntä!

    VastaaPoista