torstai 2. kesäkuuta 2011

Olen hengissä!

Enpä nytten päivittele sen enempää, kuin vain, että olen hengissä.

Melbournesta lähdettiin Great Ocean Roadille, pysähdyttiin päiväksi Adelaidessa ja nyt ollaan Alice Springsissä. Emme pidä kaupungista ja lähdetään tänään illalla jatkamaan matkaa. Eli olen taas keskellä aavikkoa, tuulta ja kentättömyyttä, kärpäsiä ja hiiriä. Eli turha vähään aikaan taas odottaa edes pientä päivitystä.


Lupaan kuitenkin kertoa kaikesta tarkasti ja yksityiskohtaisesti! (Dementia saattaa rajoittaa, mutta ajatus on tärkein.) kunhan minulla seuraavalla kerralla on aikaa ja koneessa riittää virta ja edes jossain lähettyvillä olisi julkaisukanava.. Tai mahdollisuus saada yhteys siihen :D

Olen vähän väsynyt.. Aavikolla valvottivat hiiret, tänään muut syyt.. Herättiin puoli kuudelta jonottamaan McCafeen aamupalalle (aukeaa vasta 6am..). Meillä on kehittävä elämä, mutta sillekin on syynsä! Lisää aiheesta, kun joskus onnistun.

Pitäkää lippu korkealla! Minäkin yritän. Enään muutamia viikkoja täällä.. Ja monia kilometrejä! Kohti itärannikkoa, moe!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti